Forum

TOPIC: Heroes

Heroes 13 years 1 month ago #234196

  • Blue Falcon
  • Blue Falcon's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 1742
  • Karma: 564
Digital*Firefly wrote:
After episode 2 I still think Heroes is the best new show this year.
Definately.
Myspace.XBL: CobaltFalconV
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234217

idk, i'm still undecided on this.it kindof reminds me of surface for all the wrong reasons :\
- six years and counting, damn -
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234227

Wow, that football player must be a superhero, too, if he can knock a chick's head around 180 degrees.I'm done with this show. Not worth my time.
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234237

Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
"It's like they deep fried delicious goodness and squared it... into a triangle." (BloodShotRobot, PAX08 )
"[Optimus] Prime is like Jack Bauer without all the issues" (Redmond, AGI Episode 211)
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234250

  • Feelgood
  • Feelgood's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 1906
  • Karma: 10
All-Night John wrote:
Wow, that football player must be a superhero, too, if he can knock a chick's head around 180 degrees.I'm done with this show. Not worth my time.
He's the juggernaut, bitch.
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234266

Digital*Firefly wrote:
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
C0lin;260170 wrote:
You know you\'re sad when people are teaming up with Arandar to talk shit about you.
[gamercard]Lipkatopolis[/gamercard]
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234268

Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
"It's like they deep fried delicious goodness and squared it... into a triangle." (BloodShotRobot, PAX08 )
"[Optimus] Prime is like Jack Bauer without all the issues" (Redmond, AGI Episode 211)
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234272

That's what I thought. o btw, the guy who could hear thoughts was pretty cool too. Though I really love how it screws him over. :D
C0lin;260170 wrote:
You know you\'re sad when people are teaming up with Arandar to talk shit about you.
[gamercard]Lipkatopolis[/gamercard]
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234279

Badass Penguin wrote:
That's what I thought. o btw, the guy who could hear thoughts was pretty cool too. Though I really love how it screws him over. :D
Yeah he's cool. For those that didn't know he was the pilot of the plane on Lost.
"It's like they deep fried delicious goodness and squared it... into a triangle." (BloodShotRobot, PAX08 )
"[Optimus] Prime is like Jack Bauer without all the issues" (Redmond, AGI Episode 211)
The administrator has disabled public write access.

Heroes 13 years 1 month ago #234285

  • alexsan
  • alexsan's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 6339
  • Karma: 535
I still have to watch the first episode I recoreded. I dunno, with House, Lost, and 24 in january and a job and school I really don't need a new show eating my time
XBL: Neezie1990PSN: sillycoreSteam: Neezie3DS: 3737-9522-5541
The administrator has disabled public write access.