Forum

TOPIC: Pandora Tomarrow

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #2579

  • arefx
  • arefx's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 4951
  • Karma: 954
(InsertName) wrote:
Sure I'd love to play. Haven't done anything Xbox live for awhile so I probably a lot worse than everyone else here.
I don't know man, i'm pretty bad.
EvilWall wrote:
One of my best friends always tells me, "If you want a girl to stay with you, you have to eat her ass".
The Matrix;288931 wrote:
fuckin\' brit teeth eating sno-shit, jesus man
This post posted via rooted and overclocked droid x running at 1,345Mhz undervolted with LIBERTY 1.5 and adw.launcher ex through xscope pro
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3007

  • Octocamo
  • Octocamo's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 11021
  • Karma: 2607
I played the Xbox version on My cousin's Xbox. Great multiplayer. So I bought it for PS2. :D
PSN: solisnkXBL: OctocamoSteam: OctocamoOrigin + Battlelog: Octocamo
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3037

arefx wrote:
KingKongSushi wrote:
MageMasher wrote:
Hey i'll play onlive with you...hey i had the game since it came out and i still suck... :?
I am the same way. When Ted and I played HaloMasterChief, it was a massacre.
I am horrible, we should all get a game going, we can suck together!
That sounds kinda wrong. :wink:
If I can\'t impress you with my knowledge, I\'ll dazzle you with my bullshit.
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3134

  • Octocamo
  • Octocamo's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 11021
  • Karma: 2607
KingKongSushi wrote:
arefx wrote:
KingKongSushi wrote:
MageMasher wrote:
Hey i'll play onlive with you...hey i had the game since it came out and i still suck... :?
I am the same way. When Ted and I played HaloMasterChief, it was a massacre.
I am horrible, we should all get a game going, we can suck together!
That sounds kinda wrong. :wink:
Yes it does. :lol:
PSN: solisnkXBL: OctocamoSteam: OctocamoOrigin + Battlelog: Octocamo
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3139

  • arefx
  • arefx's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 4951
  • Karma: 954
The Matrix wrote:
KingKongSushi wrote:
arefx wrote:
KingKongSushi wrote:
MageMasher wrote:
Hey i'll play onlive with you...hey i had the game since it came out and i still suck... :?
I am the same way. When Ted and I played HaloMasterChief, it was a massacre.
I am horrible, we should all get a game going, we can suck together!
That sounds kinda wrong. :wink:
Yes it does. :lol:
hahaha it does...but really we can SUCK TOGETHER... errr ok nevermind.
EvilWall wrote:
One of my best friends always tells me, "If you want a girl to stay with you, you have to eat her ass".
The Matrix;288931 wrote:
fuckin\' brit teeth eating sno-shit, jesus man
This post posted via rooted and overclocked droid x running at 1,345Mhz undervolted with LIBERTY 1.5 and adw.launcher ex through xscope pro
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3199

  • inertname
  • inertname's Avatar
  • Offline
  • Level 9
  • Posts: 606
  • Karma: 319
arefx wrote:
The Matrix wrote:
KingKongSushi wrote:
arefx wrote:
KingKongSushi wrote:
MageMasher wrote:
Hey i'll play onlive with you...hey i had the game since it came out and i still suck... :?
I am the same way. When Ted and I played HaloMasterChief, it was a massacre.
I am horrible, we should all get a game going, we can suck together!
That sounds kinda wrong. :wink:
Yes it does. :lol:
hahaha it does...but really we can SUCK TOGETHER... errr ok nevermind.
Then it's a deal, we'll all log in and suck together. :shock:
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3220

(InsertName) wrote:
arefx wrote:
The Matrix wrote:
KingKongSushi wrote:
arefx wrote:
KingKongSushi wrote:
MageMasher wrote:
Hey i'll play onlive with you...hey i had the game since it came out and i still suck... :?
I am the same way. When Ted and I played HaloMasterChief, it was a massacre.
I am horrible, we should all get a game going, we can suck together!
That sounds kinda wrong. :wink:
Yes it does. :lol:
hahaha it does...but really we can SUCK TOGETHER... errr ok nevermind.
Then it's a deal, we'll all log in and suck together. :shock:
You can all log in and suck together. I'll tape it and circulate it on the net.
If I can\'t impress you with my knowledge, I\'ll dazzle you with my bullshit.
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3244

  • Octocamo
  • Octocamo's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 11021
  • Karma: 2607
I just played with Yutz on PS2. He got the game yesterday, Gotta teach him some tricks. :D
PSN: solisnkXBL: OctocamoSteam: OctocamoOrigin + Battlelog: Octocamo
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3245

  • arefx
  • arefx's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 4951
  • Karma: 954
The Matrix wrote:
I just played with Yutz on PS2. He got the game yesterday, Gotta teach him some tricks. :D
yeha it has a learning curve :P
EvilWall wrote:
One of my best friends always tells me, "If you want a girl to stay with you, you have to eat her ass".
The Matrix;288931 wrote:
fuckin\' brit teeth eating sno-shit, jesus man
This post posted via rooted and overclocked droid x running at 1,345Mhz undervolted with LIBERTY 1.5 and adw.launcher ex through xscope pro
The administrator has disabled public write access.

Pandora Tomarrow 15 years 2 months ago #3310

  • arefx
  • arefx's Avatar
  • Offline
  • Stage A - 1
  • Posts: 4951
  • Karma: 954
haha me and AKTrigger just prawned HMC and the host soooo bad :D
EvilWall wrote:
One of my best friends always tells me, "If you want a girl to stay with you, you have to eat her ass".
The Matrix;288931 wrote:
fuckin\' brit teeth eating sno-shit, jesus man
This post posted via rooted and overclocked droid x running at 1,345Mhz undervolted with LIBERTY 1.5 and adw.launcher ex through xscope pro
The administrator has disabled public write access.